Coolllzz!!

Tuesday 12 April 2011

Melabur... melabur... melabuuuurrrrr

Akhirnya berjaya jugak aku beli saham Bank Rakyat setelah bertahun2 aku asyik dok pk nak melabur dalam aper.... Walaupun jumlah pelaburan aku tak banyak, tapi ok la daripada takder... dan untuk tahun nie aku gak melabur dalam belian Dinar Iraq. At least aku takder la harapkan ASB jer, daripada duit gaji aku habis ntah maner2, better aku tambahkan pelaburan.... Tak rugi beb, at least simpanan masa tua....

Tang Dinar Iraq tue, aku punyer bro-in-law yang suggestkan aku melabur memandangkan ader spekulasi yang Dinar Iraq bakal diapungkan this year. Tambahan pulak, nilai Dollar sekarang tak menentu... Aku cuber dulu, dah dapat profit, aku habaq kat korang lakkkk......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...