Coolllzz!!

Thursday 29 September 2011

Biler semua nak dikejor.......

Penat, penat dan penat. Aih baru jer ari tue habis ngan Karnival Usahawan Desa (KUD) 2011, kalut plak ngan pelancaran Usahawan Kecil Dinamik (UK Dinamik). Baru jer lancarkan semalam, sibuk plak ngan pelancaran Program Transformasi Peruncitan MARA (PTPM) yang konon nak lancar bulan 11 nie. Semua tau nak siap jer, aku dah pening sebenarnya..

Sekarang nie nak update belog pun tak menyempat. Kesian budak2 EDRM dan EDECEM, aku tak p pun pantau lagi kat OUM Bangi tue. Orang OUM dah 2, 3 kali tanyer biler plak aku nak buat lawatan ke sana, tapi kalau maser pun terlalu limited camner aku nak p sana? Terabai la bebudak tue....

Setakat nie bulan Disember jer yang aku namapk cam clear jer. tapi tak tau la nanti kang Pengarah aku tetiber nak lancarkan program baru plak. Mintak2 ler tak, dah  tak larat den doh....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...