Coolllzz!!

Wednesday 14 September 2011

Pengumuman... Pengumuman.........

Sempena Anniversary Day aku esok, maka dengan ini diisytiharkan cuti untuk seluruh rakyat jelata... hahaha (poyo giler)... Pejam celik pejam celik, esok genapla setahun aku bergelar seorang isteri. Yang paling bestnyer, kami dah bertiga. Jap jer rasa. kadang2 macam tak cayer aku dah ader anak sorang, dah jadi mak budak pun....

Untuk esok tak plan lagi nak p mana, lagipun hero aku tue kocik lagi. Perangainyer tak boleh dijangka. sekali menangis, volume 5. aku pun kadang2 haru biru gak dibuatnyer. biler dah ader anak nie, semua tak cukup. rehat tak cukup, tido tak cukup, makan time pun main bedal jer apa yang ader. kelam kabut la. tapi aku bernasib baik dapat husband yang understanding. diala yang banyak tolong tukar pampers, basuhkan baju baby, bancuhkan susu baby. kalau dia takder, tak tau la macam maner. Anyway timer kasih la En. Husband yang penyabar. Moga kesabaranmu berkekalan hahahaha.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...