Coolllzz!!

Monday 21 November 2011

Biler kepala dah toink... toinkkk....

Adoiii... peningnyer kepala. Mood bekerja ari nie very bad sebab tak cukup tido. Si raid demam + batuk + selesema (pakej lengkap). Biler dah tak sihat, dia mula la buat perangai. Semalam tido setengah jam jer, sebab dia asyik merengek. Kepala aku pun rasa cam senget sikit...

Semalam bergilir la aku n Mr. Husband jaga dia. Memang tak tahan dengar dia asyik nangis jer, tapi kami pun tak tau nak buat aper. Disebabkan semalam aku dah pon bercuti, maka ari ni Mr. Husband punyer giliran la plak. Kalau esok dia still lagi tak ok, maka aku la pulak yang kena cuti.

Umi aku cakap, memang macam tue la biler dah ader baby, jap dia ok, jap dia sakit. Sebab tue nak jaga baby bukan senang, memerlukan kesabaran yang tinggi. Bagi kami yang tak pernah ader pengalaman nie, biler demam jer mula la kami nie kelam kabut. Sabo jer la... Dengan keadaan dia yag tak sihat tue, aku tak berapa yakin nak p antar ke rumah pengasuh, tak sampai hati. Kesian sungguh tengok, lemah jer badannyer. Harap2 esok dia sihat la. Amin.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...