Coolllzz!!

Sunday 13 November 2011

Cucur Jagung - hubby hand made

Hujung minggu ari tue, tengah dok sibuk melayan anak, tetiba jer Mr. Husband cakap nak buat cucur. Aku tak kisah la, lagipun selama nie dah biasa beli tepung cucur segera, balik bancuh n goreng. Tak sampai 10 minit dah siap. Tapi tak sangka plak, dia buat cucur jagung, buat sendiri lak tue. Aku bukan nak pujik la, tapi kalau umat tue yang buat memang superb. Lagi satu, aku suka tul kalau dia buat burger, memang sedap.

Tang cucur tadi, punyer la bersemangatnyer, siap p pasar beli jagung fresh. Memang adunan sumer dia yang prepare la, aku nanti ngapp jer. Sedap sangat, terasa jagung n ikan bilisnyer. Boleh la mintak dia buat lagi hahaha (Tak tau la pulak selama nie dia pandai buat cucur haha).... Anyway tq..

Walau nampak kurang menarik, tapi sedap. berketul-ketul jagungnyer

Part aku buat air jer la, tue pun bancuh 3 in 1, cepat siap......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...