Coolllzz!!

Wednesday 9 November 2011

Menu of the Day : Nasi Daun Pisang

Sesaper yang dok area Bangsar, aku nak promote satu restoran yang menghidangkan nasik daun pisang, Restoran Sri Nirwana Maju kat Bangsar Village. Aku bukan nak cakap ler, tapi sedap dol. Harga murah, banyak dan sedap. Memang puas hati la...


Ni la rupa nasik daun pisang tue. Yang bestnyer, nasik boleh ditambah. Aku cukup suka peria (yang kaler merah) tue, tak pahit langsung, crunchy lagi
Kat cni, korang bleh pilih nak lauk aper, whether sotong, ayam or ikan. aku prefer sotong n ayam. walaupun sotongnyer gabak, tapi tak liat. I like.....


dan




kuar je dari restoran, aku ternampak benda yang aku pantang nampak. BR aiskrim.... apa lagi sebat la satu. Memang terbaaeeekkkkk..........




Kesimpulannyer, aku masuk ofis ngan perot yang membulat kekenyangan, mata yang tak mampu di bukak n hidung yang kembang kempis menahan mengantuk.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...