Coolllzz!!

Monday 19 December 2011

Naughty boy...

Budak bertuah nie dah masuk 5 bulan. Memang lasak, semua nak dicapai tambah2 lagi sejak dah pandai meniarap nie. Kengkadang aku sampai tak menang tangan melayan si Raid ni. Tang panjat2 nie, dah nampak kemahiran dia. Pantang lepa, badan papa dia la sasaran memanjatnyer. Yang paling tak tahan biler dia dah start menjerit. Mak ai, volume 8, memang bingit telinga.

Kalau dia dah start menjerit tue ada 3 sebab, kalau tak lapar, pampers dah penuh nak kena tukar, atau memang dah time tdo dia. Aku dah masak sangat dengan perangai dia. Yang lawaknyer kalau aku makan depan dia, ternganga jer mulut. Sekarang nie selain susu badan sepenuh masa, aku dah ajar dia makan Rusk. Memang dia suka sangat nak cookies tue, tapi aku bagi sekali sehari jer. Nanti biler Raid dah masuk 6 bulan, baru nak ajar dia makan bubur.

Memang seronok sangat layan kerenah anak nie, kadang2 boleh ilang kesabaran dibuatnyer. Time nie la timbul kesedaran jasa umi besarkan aku dulu. Tak sabar nak tengok dia berjalan, agaknyer time tue aku asyik berlari kejar dia hahaha...

Susah betul nak ambik gambar dia senyum, nampak jer kamera muka terus serius

Dah pandai bergaya. Macam hensem sangat

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...