Coolllzz!!

Thursday 29 December 2011

Tentang Dhia - Ending macam hampeh jer...

Mesti ada yang marah kalau baca blog aku pepagi nie. Aku geram sebenarnyer. Every week aku dok follow citer nie, alih2 cam tue jer endingnyer. Cuber korang bayangkan, mak mertua Dhia punyerla jahat. Start dari mula dah bomohkan ayah Dhia sampai mati orang tua tue. Pastu dia bantai buat plak kat mak Dhia, sampai masuk hospital then mati jugak. Tak habis ngan tue, dia bomohkan Dhia sampai last2 mati jugak.

Sejak dari awal sampai akhir, si Dhia tue tak habis2 sengsara, macam2 fitnah, macam2 perkara yang berlaku kat dia. Aku bayangkan mak mertua dia pasti kena balasan yang kaw kaw punyer, alih2 tak der apa2 pun. Si Zetty yang dok gedik2 tue tak berubah2 perangainyer. Eii geram aku.... Cuba la mak mertua Dhia tue jadi giler ker, sawan ker tak pun kena penyakit yang tak boleh ubat. Bukan aper, bolehla jadik pengajaran pada kiter semua "Yang baik dibalas baik, yang jahat mati terbongkang". Betul tak?

En. Suami  comment buat penat jer dok follow citer, solat maghrib pun lambat semata2 nak tengok citer tue. Biler dah ending macam tue, dia dah malas nak follow citer Melayu bersiri.

Bagi aku citer Tentang Dhia tue dah best, cume tang ending jer tak puas hati. Mintak2 next citer tak macam nie......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...