Coolllzz!!

Sunday 8 April 2012

Macam-Macam Kerenah.....

Kadang2 aku sendirik pening layan si kecik nie. Macam2 aksi, tak boleh dok diam langsung. Biler dia tdo, rasa cam aman sikt. Aktiviti panjat memanjat dah jadik rutin harian. Kalau aku bertempik sekali pon, dia buat kering jer. Paling tidak dia gelak. Tue yang buat aku tak jadik nak marah....

Tengok tue, beriya posing
Memang rutin harian, bangun berdiri. Kalau dah boleh jalan nanti tak tau la camner
Raid 7 bulan dah start berdiri, skang nie lagi lasak
Si kecik nie marah biler aku rampas puting kat tangan dia............
Senyum kontrol...
Nie aksi dia kalau nak sesuatu....
Nie super duper marah. Pantang  kalu aku bangun tak dukung dia. Mesti menjeritla

2 comments:

  1. arituh gelap...cane bleh jd cerah plak nie..

    ReplyDelete
  2. budak2 sepanjang proses pembesarannyer, boleh berubah2. si raid nie lahir kulitnyer putih pink, pastu gelap jap, skarang cerah balik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...