Coolllzz!!

Sunday 6 May 2012

Hasil Seni Pertama




Korang mesti pelik kan biler tengok gambar nie. Apa kejadahnyer hasil seni camni... Nie nak citer sikit, si Raid sekarang nie pantang nampak henset, masaalahnyer dia pantang nampak henset aku. Henset En. Suami dia buat derk jer maklumla henset tekan2. Yang aku punyer touch screen (jenis yang murah jer). Pandai betul memilih sekarang.

Dapat jer henset aku, dia pandai switch on sendiri. Sedangkan henset tue nak switch on kena tarik punat tepi. Tapi aku tak tau la macam maner dia buat, boleh plak dia on kan henset tue. Nak dijadikan citer, kat dalam henset aku tue untuk icon kamera aku sengaja sorokkan, sebabnyer dulu biler aku letak icon tue kat paparan depan selalu jer tertekan. Last2 habis bateri camtu jer. Budak bertuah nie, ntah macam maner dia bleh jumpa icon kamera tue sampai dia snap kaki sendiri. Konon hebat la tue.

Biler kuar flash, siap ketawa mengekek, suka hati betul. Dia bleh bawak henset tue tunjuk gambar yang dia snap. Terkejut gak la aku. Dalam ati dok pk, jangan biler dah pandai cakap nanti mintak henset touch screen dah ler. Budak2 sekarang bukan bleh kire. Tadika pon masing2 dah ader henset.

Lepas nie dah tak boleh letak henset merata, nanti dapat kat dia memang susah nak bagi balik. Kalau rebut macam tue dia mengamuk sampai botol susu pon dibalingnyer. Ganas sungguh, sabar jer la. Nak kena pandai pujuk and kalo kena gayanyer siap dia letak kat tangan lagi. Macam2.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...