Coolllzz!!

Wednesday 25 July 2012

Akhirnya, Anak Buah Pompuan Kedua

Dulu masa mengandungkan Raid, mak mertua aku pernah bagitau mungkin aku akan dapat baby gal memandangkan keadaan perot aku yang bulat (petua orang tua). Aku cukup seronok tambahan plak memang aku teringin baby gal sebagai anak sulung. Tapi En. Suami berharap sangat supaya dapat boy, senang nak jaga adik2 dia nanti (pendapat En. Suami la).

Alih2 biler p scan, confirm baby aku boy. Melompat la En. Suami, aku gak yang kempunan. Tapi tak per, masih ader peluang lagi hahahah.Tue citer aku. Tapi skang nak citer tang anak buah aku yang kiut miut nie. Pada 15 Julai ari tue, aku dapat sorang lagi anak buah gal, Noor Amani. Bukan main seronok aku rasa, macam aku plak yang dapat baby. Bukan ape, kalo p shopping baju baby, baju baby gal memang banyak pilihan, tue yang aku cukup seronok.

Alhamdulillah, sempat la aku jenguk adik aku tue. Dia pantang kat kampung sebelum sambung pantang kat Ipoh.

Memang baik betul Amani nie, dia tak banyak kerenah

Jaga setiap 2 jam untuk menyusu

Baru berapa hari lahir, dah pandai senyum

1 comment:

  1. comeiiiiiiiiiiii!!!

    tag :
    http://nurizzati0920.blogspot.com/2012/07/saya-nak-angpau-ramadhan-by-qaleshya.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...