Coolllzz!!

Tuesday 6 November 2012

Jawapan Ayat-Ayat Kecewa Dalam Bercinta

Ingat tak aku ada post berkenaan Ayat-Ayat Kecewa Dalam Bercinta? (Klik SINI). Nie jawapan kepada post ari tue:
 
Bertahun sudah aku menanti gadis sepertimu 
Buat kali pertama  aku benar-benar takut di atas ape yang telah aku lalui
 
Kesetiaan yang telah aku bina selama ini
Hanya sebuah mimpi
Ternyata aku silap memilih dia
 
Berputiknya cinta kita memang telah ditentukan olehNya
Tapi berbeza sekali dengan yang sebelumnya
Kau terlalu berbeza di antara gadis-gadis yang pernah aku kenali
Berbeza dari segi segalanya
 
Adakalanya membuat aku takut.... 
Tapi aku tak hiraukan semua itu
Yang pastinya aku ingin memulakan hidup baru bersamamu
 
Hati semakin ingin mengenali dengan lebih dekat dan menyayangi
 
Doa dan segala hajat dipanjatkan
Akhirnya kita semakin erat 
Walaupun begitu kesilapanku telah melukakanmu
Tak terniat hati ini dan aku cuba perbaiki
Lupakan pada detik yang ngeri
Yang tak pernah kita mimpi....
 
Harapanku semoga engkau bersabar 
Itu sahaja yang ku pinta
 
Bermula saat ini engkau adalah segalanya
Tiada air mata yang bakal mengalir di celah kelukaan kerana setangkai cinta ini  masih mekar buatmu
 
P/S: Macam2 la ayat power sekarang nie, aku pon naik pening membacanyer...

1 comment:

  1. meh join ni

    http://nurizzati0920.blogspot.com/2012/11/segmen-2-terjah-follow-menaik.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...