Coolllzz!!

Wednesday 22 October 2014

Moh Ke Pangkor Kiter....

Citer ni sebulan yang lepas, tapi disebabkan tak berkesempatan aku update jer la walau dah lepas. Kalau tanyer aku secara keseluruhan, memang best. Namenyer pergi bercuti, memang la best boleh release semua tension.Tapi yang tak berape best sebab aku bawak bb kecik, so tak leh la nak berendam. Asyik dokong budak tue je la.

Kat Pangkor, aku menginap di Puteri Bayu Beach Resort. Dari segi bilik n makan memang puas hati la walau agak mahal sikit. Tapi kalau nak save cost, korang boleh pilih resort lain yang melambak kat cni. So ni jer la gambar2 yang aku boleh share

Kat Marina Jetty. Prepare nak naik feri. Adik bongsu aku ikot samer

Raid excited nk tengok ship katernyer

Pool yang disediakan di resort tapi budak berlagak ni tak nak swim kat area kanak2. Nak swim kat tempat dewasa dengan kedalaman 5 kaki

Dah ready nak swim kat laut

Aku hanye mampu tengok dari kejauhan hahaha

Raid n his papa

Time ni panas. Memang sepet la mater yang sedia sepet huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...